Hitta killen som förstör ditt läppglans, inte din mascara.

helli hallå !
sitter just nu i min säng och ska lägga mig för de är såklart skolan imorgon :'(! fml...
helgen gick super fort. Igår va jag hos klara strand med 9 andra tjejer :)
vi grillade o hade det väldigt kul :) ! somnade vid typ 4 , sov till 10 och åkte sedan hem. Efter de så åkte jag med simons släkt ut till korrö för att fira hans mormor som fyllde 65 . jag åt snitzel. SUPER gott :)!
Vi åkte sen hem o sen åkte vi till kosta för att titta på när a-laget killar skulle spela mot kosta i fotboll då , lessebo vann med 5-0 typ :)!
efter de åkte vi hem o myste mest<3 *
Åkte sen hem o nu sitter ja här :)!
nu ska jag sova , ha de så bra puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0