pluggar mig till döds.

känns som att jag har pluggat i typ 3 veckor nu. asså jag har pluggat varje fucking dag. jag pallar inte mer. SÅ TRÅKIGT ! och litteraturkunskap in my ♥
eller inte. VARFÖR ska jag kunna sånt ? det är ju inte lite heller. fyfäään. aja , nu är jag trött o ska sova, men kan berätta vad jag har gjort idag.
skolan först då. ganska varmt idag igen :)! skönt !
efter skolan va jag med moa, vi åt lite först sen pluggade vi i typ 1 timme. sen gick vi in lite och sen gick vi upp o köpte mjukglass, så gott ! sen gick jag hem och åt lite kyckling och potatis. mummma. Sen stack jag upp o duschade sen satte jag mig och pluggade. så fucking boring. men nu sitter de mesta iallafall. fyfaaan ! aja , pusshej så länge :*
ni får en bild på moas yber söta hund :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0