Stockholm nästa helg.

Hejjj ! sitter just nu och kollar på massa sidor från stockholm. Asså klädsidor o sånt. Tex hollister, Zara, Top Shop mm. Såna butiker som inte finns i Växjö. Åh va jag längtar, shopping ,shopping shopping (a) Har massa födelsedags pengar att handla för och så :).Så sen blir de lite julklappsshopping med. Sen mysa runt i älskade Stockholm. Älskar verkligen stockholm. Så det blir säkert bra ! åker på fredag vid 2 och åker hem på söndag eftermiddag med tåg. Slingade och klippte topparna igår, nöjd som tusan (y) utväxten är borta o så :)! Ska försöka plugga så mycket jag kan nu innan helgen så slipper jag göra de i Stockholm. Sov hos simon sötnos inatt :* Alltid lika mys :* nu ska jag krypa ner i sängen nyduschad och imorgon är de sovmorgon. Men fan va de regnar ute..
yeye.. pussheeej :* p.s ni får en bild typ imorgon på håret (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0