Mysig helg ;*

Hej amigos !!
Ligger just nu och har klippt naglar och smort in mina fötter med lotion ;)! Så nu är dom mjuka och lena som sidén eller hur de nu stavas:)!!
Helgen har varit super mysig. Har sovit hos simon från fredag till söndag och vi har kollat rally och myst sönder :)<3 få se vad höstlovet har att bjuda på nu haha :)<3 imorgon ska jag till stan med mamma och shoppa. Har inte shoppat på typ 2 månader känns de som ;o!
Sen på kvällen ska jag och bränna lite fett i Emmaboda haha :) spinning står på schemat. Tisdag ska jag va med finaste Moa :)<3!
Onsdag blir de nog simon en stund och sen ridning på kvällen :)<3 torsdag vet jag inte riktigt vad som händer än :) kanske sover över med mozur eller nått :)<3 på fredag ska jag till Växjö och kolla på innebandy mellan Tjeckien och Sverige , med simon :)<3 sover nog över sen och lördag vet jag inte och söndag vet jag nog inte heller :)<3 får se :)<3 men mellan dessa dagar måste jag plugga idrott -.- vi ska ha prov i de. Hur fan då undrar ni ?! Ja fan de undrar jag med. Men de är typ om vad som händer i kroppen när man tränar eller vad man ska säga och typ hur man ska springa .. Skit töntigt. Sen läsa en bok med som vi har i svenskaläxa . Yey !! Aja nu måste jag pysa :) pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0