Vädret är mig på dåligt humör !

Åh får verkligen damp snart !! Agrar på allt som rör sig ! Gick hem från vårdcentralen och det blåste storm och regnade satan !! Och mitt äckliga paraply blåste åt alla håll, sönder är de med... Fuuuu!! Ashemskt att gå hem iallafall <3 men hann iallafall säga hej till simon ;* det piggade upp mig iallafall <3 sen när jag kom hem så kände jag inte mina fingrar, gick emot köksbänkens kant med höften och sparkade i tån i trösklen... Love life !
Nu ser jag att en gubbe går in i huset mitt över som är så jävla öde så de finns inget annat hus i Lessebo , ja det bor SÄKERT nån där vill man bara säga .. Åh Gud ! Sen är jag så satans hungrig också så nu ska jag äta och sen öva FUCKING medicin , eftersom vi har prov imorgon .. Har media dag
Resten av dagen imorgon .. Vet ej vad det innebär men de håller på till halv 4 :(! Wääää ! Aja pusshej <33!
Haha ni får två fina bilder på hur jag mår just nu hahha ;) och en bild på gubben och ödehuset ;D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0