100 frågor.

1. Namn? Malin
2: Stjärntecken? Vågen
3: Tre rädslor som du har?  offenliga toaletter, att bryta något i kroppen, tappa mobilen så den går sönder.
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? äckeln, snusa... sen kommer jag inte på nått mer haha ;)

6: Har du lärt dig ett nytt språk? typ lite.
7: Har du en
Bästa vän?
ohja :D.
8: Din sexuella läggning? Hetero
9: Din första dejt? har aldrig gått på en dejt.
10: Hur lång är du? 162 cm maybe?
11: Vad saknar du just nu?  min förra klass, mina
förra lärare, min gamla skola haha ;)
12: Vilken tid föddes du? Typ ... vet inte  
13: Din Favoritfärg? Rosa, svart

14: Är du kär i någon? Jaooo
15: Favoritcitat? har mååånga :D

17: Favoritmat? Thaimat
18: Är du någon gång ironisk?
Givetvis?!
19: Vad lyssnar du på just nu? Rebecca och Fiona- Taken over.
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? ingen aning? ansiktet, maybe??
21: Skostorlek? 38/39
22: Ögonfärg? grön
23: Hårfärg? blond
24: Favoritfärg på kläder? svart oftast haha , men olika med :) 
25: Har du någon gång busringt någon? hihi javisst.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Rosa...
27: Meningen bakom ditt alias ? vet inte. jag kom väl bara på det liksom.
28: Favoritfilm?  finns många
29: Hur känner du dig just nu?
Happpyyy!
30: Någon du älskar?  Moa , Simon
31: Din relationsstatus? I ett förhållande
32: Din relation med dina föräldrar?Bra!
33: Favorithögtid?Midsommar och julafton
34: Tatueringar/piercingar du har? 3 hål i öronen.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vill ha tatuering men vet inte vad eller vart. Kanske ha hål i navlen eller nått :)
36: Anledningen till varför du blev medlem här? jaaadu, bra fråga ;)
37: Hatar du och ditt ex varandra?
Har inget ex eller så ;)
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? isf ja :D 
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Ja haha :)
40: När höll du senaste handen med någon? Igår
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar
på morgonen?
1 timme ungefär om man räknar med frukost och sånt med.
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? yes
43: Vart är du just nu? i min säng
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Hahah moa hoppas jag (a) 
45: Har du varit på ett bröllop?  ja.
46: Bor du med dina föräldrar? ja
47: Längtar du till något? 8 maj... 
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja klart.
49: Har du varit underviktig? Nej.
50: När kramade du någon senast? Igår
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste
någon annan framför dig?
Blivit galen haha ;)
52: Finns det någon du litar på men inte borde? eh nej 
53: Något du inte gillar med idag? Vädret
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem
skulle det vara? 
svårt att säga ! 
55: Vad tänker du på mest? mat.. haha skojjar . nämen inget speciellt.
56: Din konstigaste talang? Har ingen (a)
57: Har du några konstiga fobier? Nä de tror jag inte
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Bakom
59: Vad var din senaste lögn om?De vet jag inte
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Ringa via telefon
61: Tror du på spöken? ja faktiskt haha.
62: Tror du på magi? ne.
63: Tror du på lycka? jaadå
64: Hur är vädret just nu? Trååååkigt
65: Vilken var den senaste boken
du läste?
En vi läser på engelskan som suger.
66: Gillar du lukten av bensin? ja
67: Har du några smeknamn? nej inte nått speciellt.
68: Senaste skadan? Skar mig... 
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Just nu försöker jag spara dom till stockholm men de går inte så bra (A)
70: Kan du röra din näsa med tungan? nepp
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja
72: Favoritdjur? Hästar, katt.
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov
74: Vad tror du Satans efternamn är? HAHA världens mest konstiga fråga...
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? ingen aning just nu. Jooo.. animal haha ;)
76: Hur kan man vinna ditt
hjärta?
På många sätt.
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten?
Mitt namn haha ;).
78: Har du varit olyckligt
kär?
Ja

79: Ditt favoritord? satfläsk
80: En bra blogg du följer? Kenza.
81: Om hela världen lyssnade på dig,
vad skulle du säga?
oj.. fan de vet jag inte
82:
Känner du någon som sitter i fängelse?
ne.
83: Vad har du för
bakgrundsbild på datorn?
En mycket snitzig bild på en väg i typ Miami eller nånstans.
84: Har du haft sex? ja
85: Har du köpt kondomer? ja
86: Fått IG i ett
ämne/kurs?
Nej, eller på prov har jag fått de men inte ämne
87: Kysst en kille? ja

88: Kysst en tjej? på kinden.
89: Kysst någon i regnet? ja
90: Haft ett jobb? ne inte direkt. i skolan eller
haha?
91: Lämnat huset utan plånbok? yes
92: Mobbat någon på internet? nej.
93: Haft sex offentligt? nej
94: Testat knark? Nej
95: Druckit alkohol? ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? tror de haha .

98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? ja det har jag för typ länge sen.

99: Varit utomlands? japp.
100: Vad gör dig glad? Mycket faktiskt ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0