Ännu en helg har gått :(

Hej ! Nu ligger man här igen .. Söndag kväll .. Har en hel vecka framför sig , de va nyss fredag och nu är de söndag igen .. Fantastisk känsla , eller inte ! De ända positiva är att det snart blir den 8 maj , då Moa och jag rullar upp mot Stockholm :D och den här veckan är bara 4 dagar (y)! Strålande , för det är ju 1 maj på onsdag och då är vi lediga ju ;)
Yees, hoppas även den här veckan går fort, det är mycket prov som väntar här nu framöver också :( ett litet på fredag och engelska np nu i veckan , nästa vecka är de medicin och matte... Usch usch usch ! Aja , man får kämpa på bara haha :)
I fredags sov jag över med Moa då, lördag va familjen och jag i stan och lördag till söndag sov jag hos simon , mys !!
aja pusshej ;$$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0