Distans = ingen vila.

 
Tjena!
Nu är jag äntligen hemma från spinningen. Idag var det distans ... HATAR distans. Man cyklar en timme utan nån vila. Fullt ös medvetslös typ. Fyfan de va så jävla svettigt idag asså haha men otroligt skönt när de är gjort ;)
Imorgon har vi NP i svenska, läsförståelse. Asså i nian var man ännu mer nervös än vad man är nu tycker jag. Jag är inte alls lika nervös som jag va i nian..vet inte varför ? Hoppas det går bra iallafall :D!
Vi va så sjukt nära att köra på en älg innan när vi körde hem från spinningen, den sprang precis framför bilen så det blev världens tvärnit haha ;) aja , nu ska jag krypa ner i sängen och chilla :* puuusshej :*

hahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0