Storm ute eller ?

Hej ! Ligger och kollar på hockey och dricker te :) de är myyyysigt ;$! Sprang e-spåret innan, riktigt skönt ! De va väldigt fint där med nu :) innan va de ju geggigt och lerigt , men nu är de torrt och fint :)! Duschade när jag kom hem och aa nu ligger jag här och glottar hockey ;) imorgon ska jag sova i Växjö hos Jossan , med Moa och Hillevi :) vi ska äta mat och ha de allmänt mysigt :)
Asså är de storm ute förresten ?? De är helt sjukt va de blåser ! Hela altanen bara skakar haha (a) usch gillar inte blåst .. Aja pusshej ;$ ni får en väääldigt redigerad bild , hade väldigt tråkigt innan som ni ser så jag lekte lite med en bild i ett redigeringsprogram haha ;) usch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0