Tidigt i säng ikväll ;) !

Hej!! Ikväll är jag väldigt tidigt i säng , hur kommer de sig ? Haha inte en aning :) men de känns otroligt skönt ! Har varit med Moa efter skolan , vi pluggade och snackade mest , hon ska även sova här imorgon (a) myyys !;) hade ju nationellaprov idag i svenska , de gick bra hoppas jag ! Jag skrev två och ett halv häfte, så jag hoppas att de räcker! Berättade alla mina åsikter om skönhetsingrepp haha eller de va ju en argumentation så aa :) har ett prov i vård imorgon och en redovisning .. Åh ! Alltid lika nervös när de är redovisning +prov ! Aja de får väl gå , sen är de heeelg iallafall , väldigt skönt ska de bli ! Och det är snart bara en vecka kvar till 1D och Stockholm :D! Kan inte fatta de !! Längtar såååå mycket !! Yes , nu lät jag som en av de 100000 miljarder små fans till 1D haha ;) haha jaja nu ska jah sova och de ska bli underbart , pusshej ;$!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0