Tonårsbossen.. Så jävla pinsamt

Hej ! Sitter och dricker lite te och kollar på tonårsbossen. Asså hon som är med där.. Förlåt men tappade dom henne i golvet som barn eller ? Hon är ju väldigt pinsam .. Skäms verkligen !
" asså hallå shiiet! De är mina pengar nu och jag bestämmer över dom"
Och sen bara " asså hallå ? Vem gillar inte lasange , Lixom daaah?!
Hahaha jag bara satt med öppen mun bara ; vafan gick fel ?!
Nä nu blev de reklam så jag ska tvätta bort sminket och krypa ner i sängen sen ;$$
Imorgon är de fredag och vi ska börja med nationella muntligt i engelska ..
Usch ! Men på lördag ska jag till Ullared :D! Puuuusshej ;$
Ps de 2 år och 2 månader idag för mig och simon hihi ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0