Ullared imorgon

Hej ♥ !
Har nyss läst igenom medicinen lite, läste även lite igår så de börjar sätta sig lite vilket känns skönt! Allt med epitelvävnad, cellens uppbyggnad, cellmembran..
Ska snart äta lite med mamsen och papsen för Johan är på innebandycup hela helgen (a) :D !
Gööött ! Efter vi har ätit så ska jag och pappa ut och övningsköra en runda. Får se vad jag tabbar mig på den här gången. Och som sagt så ska jag åka till Ullared imorgon vid halv 7 på morgonen så jag kommer va halvt död när jag ska upp vid halv 6.. Men det ska bli sjukt kul att åka dit och få shoppa upp sig lite med smink och sånt som behövs. Tänkte köpa smink då och andra skönhetsprodukter( hårinpackning, foundationborste mm. ) Även träningskläder om jag hittar nått skapligt, lite smycken, kanske nått klädesplagg, underkläder, en väska kanske och lite sånt :) Ska även köpa lite saker åt Moa och åt hon som jag spinnar med :)
Såååå har jag inte bestämt än om ni ska få en pinsam videoblogg på det jag köpte eller bara bilder... haha vet inte , får se ;) aja pusshej :*
Uppdaterar nog när jag är påväg till ullared :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0