Mina kommande dagar.

Hej !
Jag hade en jättebra julafton igår måste jag säga. Den började med en mysig frulle, sen vid 1 tiden käkade vi lite julmat och sen öppnade vi julklappar sen kollade vi på kalle anka och fikade. Efter det åkte jag ner till Moa och de va väldigt trevligt där :) ! Vi fikade, öppnade paket, spelade spel och hade det väldigt trevligt :) !
Vi va väl uppe till 2 tiden ungefär så dagen var lång men bra !
Imorgon ska jag till mormor och käka lite med familjen och så. Sen på kvällen ska jag till gymmet på brandstationen och träna lite tänkte jag mig. På fredag ska jag jobba i Karlshamn i en klädesbutik, en nära vän till familjen äger en därnere och hon frågade om jag ville hjälpa till p.ga. rean. På lördag ska jag vara i stallet hela dagen typ och på kvällen kommer Moa , vi ska sova över och så :)
På söndag är det tänkt att mamma, jag och moa ska till stan och shoppa :) ! På måndag ska jag klippa mig först då och slinga mig och på kvällen ska jag rida. På tisdag är det ju nyår och jag vet inte redigt än vad jag ska hitta på då men nått festligt blir det väl :) Yeees, de va typ de , pusshej :*

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0