Otursmåndag..

Hej ! Dagen började ju inte alls bra , missade bussen för dom hade tydligen ändrat på busstiderna och de visste jag absolut inte om så ja , som jag skrev i mitt förra inlägg då :) 
Sen skulle vi ha prov , då va läraren sjuk .. Typiskt .. Fick iallafall sluta 2 timmar tidigare än vanligt idag :) dom flyttade fram 2 lektioner så vi slapp håltimme :) 
Vid 6 stack jag till Emmaboda för ett spinningpass.. Fysatan!! Har idag konstaterat att spinning är den jobbigaste träningen som jag någonsin har gjort , jag är spyfärdig efteråt haha :( men de är så jäkla gutt ändå !! Hade terrängspass idag vilket betyder att de Inte är nån vila , utan man köttar ett helt pass! Kan knappt gå efter o nu kliar de lagom mycket i låren vill jag säga haha :) hoppas på lite go träningsvärk faktiskt haha;) imorgon är de tisdag vilket innebär skola o sen hem o plugga. Kuuul !! Snart lov iallafall , då ska de sovas ! Jaja pusshej ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0