Snart fredag.

Hellu :)
Ligger just nu i sängen och dricker varm chokladmjölk och har tänt lite ljus , lite bra måste man ha de ibland ;)
Sov även i typ 2 timmar innan så jag kommer ju aldrig kunna somna ikväll.. Har även tränat årets sista tabata, så nu är de uppehåll då till typ 7 januari. Imorgon är de äntligen fredag, LOVE  IT !
Ganska chill dag faktiskt med massa film o så. Börjar dock vid 8 och slutar vid typ 3 , halv 4 :( Efter skolan ska jag vänta på mamma, pappa o johan som kommer in till stan vid typ halv 5. Vi ska köpa de sista julklapparna och sen käka på nån restaurang, myspys :) Det innebär alltså att jag ska köpa min nya mobil imorgon :D !!!!!! Äntligen !! :)
Men innan dom kommer får jag väl gå lite på stan o så :) På lördag blir de övernattning hos bästa Moa ;)
Söndag blir en chilldag ;) Så nu vet ni hur mina kommande dagar ser ut, pusshej :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0