Snöig söndag.

Hej !
Söndag igen.. Veckorna går så jävla snabbt !! Men snart är de jullov iallafall vilket ska bli väldigt skönt. Det är förresten världens snöväder ute idag haha man ser knappt ut ;) Moa har nyss åkt hem för jag ska iväg vid 2 med Maggan o hjälpa henne med en grej i bergdala :) festen i fredags va väldigt bra men det hände en grej precis efter vi stack hem , kan lägga in vad sen :)
Igår va Moa, jag o hennes familj på en julmarknad i Karlskrona , sjukt mysigt :) ni ska få lite bilder från fredags senare idag. Ska hinna med att plugga o städa med haha, har prov imorgon och nationella prov i matte på tisdag .. Fyfan..
Aja nu ska jag dra, ni får två bilder på hur jag ser ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0