Aloe Vera produkter ;)

Har varit på "aloe Vera party" idag haha :)! De är hemma hos en så berättar hon om aloe Vera produkterna och så får man prova och så :) så jag fick med mig detta hem som ni ser på bilden . De som är i tuben till vänster ( grönt på tuben ) är tandkräm , superbra! Har testat de innan , de som är i mitten köpte mamma men jag kan ju rekommendera de iallafall , de är mot torra händer och så :) vissa får de på vintern eller när man är i vatten för mycket , som mamma då som är städare och är i vatten ganska mycket. Och de som är längst till höger köpte jag då för torrt ansikte. Behöver verkligen de för mitt ansikte blir alltid så sjukt torrt efter man har duschat så aa :) kan ju iallafall prova , de ska va väldigt bra iallafall :)! Pusshej ;* om ni vill läsa mer om aloe Vera så finns de massa bra sidor på datan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0