Only miss the sun when it's starts to snow.

Hej!
Har nyss duschat så nu sitter jag här och drygar ;) ska snart ut i köket och ta nått o dricka :)! Va med Moa innan, vi åt thaimat, snackade och hade de allmänt trevligt ! Skoldagarna har flutit på bra ! Somnar varje gång på bussen för man är ju sjukt trött haha (a) imorgon är de onsdag, Moa ska följa med och kolla på när jag rider imorgon :D! Kommer göra bort mig då men jaja ! Torsdag ska jag spinna och fredag är vi lediga så jag och Moa ska åka in till stan till Jossan , shoppa och kolla på motorsågsmassakern 3D ... IIIHH ! Kommer pinka ner mig haha ;) få se vad resten av helgen har att bjuda på. Sportlov nästa vecka med !! Fett skönt ! :) jaja puuuusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0