Svar på kommentar.

hejj :)
Så trög är jag som inte skrev vad xlashen kostade eller vart jag beställde den ifrån (A)
men frågan va ; kan du länka sidan där du köpte den ifrån och vad kostade den :)
http://xbeauty.se/?product=xlash  <---- Länken !

Den kostade 299 kr för att jag hade en rabattkod (: Men den kostar annars 399 kr :) !
Varje gång jag drar på den nu på kvällarna så känns de att dom växer en liten liten bit för de känns att de händer nått i ögonfransroten om man säger så haha :) så hoppas på resultat om ett par veckor. Men på länken ovan så kan ni läsa allt om de :) De finns även xbrow för dom som vill gro på sina ögonbryn lite haha :) för dom som kanske har noppat sönder sina ögonbryn och det finns även xsmile som är tandblekning, funderade lite på de med men vet faktiskt inte :D! Får la se (: Men tack för frågan och hoppas svaret duger :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0