Blubbfisk.

Hejjj!
Har precis krupit ner i sängen och ska sova några timmar tänkte jag (a). Börjar inte jobbet förrens kvart i 4 imorgon så de blir en liten sovmorgon om man säger så (a)
Ridningen idag gick suuuper :D! Nöjd tjej haha ;) innan ridningen mådde jag inte alls bra , hade ont i övre delen av magen och va inte hungrig , tänkte bara en sak ; magsjukan... För de magsjukan går på jobbet. Men jag sov i en timme innan ridningen och allt gick över. Nu mår jag prima skinka!! :D
Jobbar till 9 imorgon, 7-4 på fredag (y) :( och på fredag när jag har jobbat klart så ska jag bara åka hem , fixa till mig lite och sen åka in till stan med Moa och träffa Jossan , äta , umgås och sova över :D! På lördag ska jag sova över med simon <3;*
YEEEE ;).nu har jag inte så mycket mer att säga , kysshej;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0