Blue illume tandborste.

Tjena!
Har nu beställt en blue illume tandborste. Den sägs ge vitare tänder och den är mycket bättre än en vanlig tandborste, den lyser blått och dödar mer bakterier i munnen än en vanlig tandborste, det är även fri frakt nu så jag tycker ni borde gå in där och beställa hem en. Den kostar endast 149 kr. Alla som har använt den säger att den är super ! Så jag längtar tills den kommer (a).Har länge funderat på att köpa den men har aldrig kommit till skott men nu äntligen beställde jag den. Ni kan få resultat och utvärdering om den efter att jag har använt den ett tag. Här har ni länken , så det är bara att gå in och beställa eller läsa om den. 
 http://www.blueillume.se/
Så ser den ut då:


Resultat på en annan tjej;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0