Frågestund snaaart (:

hejee !!
Vad gör händer ?
Vad fötter ;)? HAHA näämen(:
Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och bara myyysa :* ska upp tidigt imorgon så de är nog bäst att jag lägger mig nu och försöker sova(a) va ute och gick en runda med moa innan, finns hur mycket att snacka om som helst med henne ju :) Men hon tyckte jag skulle ha en frågestund iallafall så jag har funderat på de. Så va inte rädda att kommentera nu, men kommentera inte sånahär omogna saker eller jobbiga/svåra frågor , tack (a)! Får nog lägga ut på fb med att jag har de så jag står där sen utan nån fråga alls hahaha  de skulle var hemskt ;) så har ni nån fråga på hjärtat som ni vill ställa så ställ den :)
Men jag vet inte än när jag ska ha frågestunden, den kommer nog nästa helg eller nått, så skriver när jag börjar med den, typ börjar kanske på fredag och svarar på dom på söndag/måndag, får se ;) eller hur länge har man en frågestund ?? haha aja , pusshej :* *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0