Nytt rum på G.

Hola !!
Nu minsann är ett nytt rum på G. Sa till pappa att jag vill göra om i mitt rum. Och han sa ja :D ! att vi skulle börja nu till vår. Ny tapet, lampa mm. Ska bli sjukt skönt för jag gillar verkligen inte mitt rum just nu. Det är så tråkigt och barnsligt haha (a). Ska ha en frän tapet och en fondvägg. Eller tapeterna kanske ska va typ vita/svarta sen nån frän fondvägg. Sen ta bort alla affischer och tavlor. Men kommer såklart ha kvar den tavlan jag fick av moa när jag fyllde år, men alla ola affischer SKA ner hhaaha (a). Ska även kanske köpa nytt tvbord och lite sånt nytt och massa hyllor och så (A) kanske en ny säng, vem vet. yeye . bra hoppas jag de blir iallafall. Ni får resultat när de är klart , men de är de inte om ett tag iallafall. Jag får väl sova i gästrummet medans dom gör om i mitt rum haha ;) pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0