Svar på frågestunden !

Från anonym :
Va skulle du helst vilja resa och varför ?
Den perfekta sommaroutfiten? Gärna bilder!
Vad hade du gjort om din pojkvän var otrogen mot dig ?
 
SVAR ;
Jag skulle helst vilja resa till nått tropiskt ställe eller new york, new jersey, Miami eller nått sånt :D! Jag skulle vilja resa till nått tropiskt ställe för att .. ah de är ju sjukt härligt och varmt och aa :D Varför jag skulle vilja resa till Miami, New York eller New Jersey är för att de verkar vara sjukt roligt/fint där. Skulle vilja se jersey shore huset på redigt haha (a) new york för shoppingen och miami för att de verkar vara så sjukt fint :D !

Den perfekta sommaroutfiten för mig ;


Något i den här stilen :D

Vad jag hade gjort om din pojkvän va otrogen mot dig :
SVAR ; Om han hade haft sex med nån eller strulat med nån så hade jag blivit sjukt sårad och hade inte kunnat ta tillbaka honom. Asså hade han varít med nån annan så hade jag inte velat va tillsammans med honom längre.

Trivs du på omvårdnad :D ????/ Elin Borensved
Ja de gör jag verkligen , känner att jag har valt precis rätt ! :)

Från anonym ;
Är du oskuld ?
Om inte , vem tog din oskuld ?
Bästa sexställningen ?
Svar ; HAHA ! ehm .. kan svara på en av frågorna , nej jag är inte oskuld och sen kan ni ju gissa vem som tog den. Men jag känner att detta är lite för privata frågor haha förlåt men nån gräns måste jag ha. (a)

Från anonym ;
Vad gjorde du på nyår ?
Svar ; Jag och Moa hittade ingen fest så direkt utan vi va hemma och åt ''fin middag'' och hade det väldigt trevligt istället :) För de fanns ingen fest som vi kände för att gå på (:

Från anonym ;
Hur många har du haft sex med ?
Äter du p-piller ? Vilken sort ?
Har du använt en dildo ?
Brukar du suga av din pojkvän ?
Brukar din pojkvän slicka dig ?
Svar ; ah de får du jävla klura på haha ;)

Tack för frågorna :D hoppas ni är nöjda med de flesta svaren haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0