Tuut tuut, malin är på vägarna!

Tjena !
Sitter och kollar halvt på tv halvt på datan, haha (a) har varit på middag hos min moster och hennes man idag. Vi har sån där tradition att varje år ska vi äta hos dom för vi åt hos dom när stormen gudrun va och så har vi som tradition att äta där ungefär då gudrun va , så det är 7 år sen ungefär då. Sovit hos simon i 2 nätter , myyys :*<3 .
Imorgon ska jag sova över med bästaMoa <3, spela och plugga står på schemat. Ska även övningsköra lite imorgon med pappa. Det är hur kul som helst haha :D! är en riktig vilde i trafiken haha nääämen de är sjukt kul iallafall, första gången jag gav mig ut på den '' riktiga vägen'' så blev jag så nervös så jag frågade vilken sida jag skulle köra på haha ^^. Har ju alltid kört på en plan bakom ett ställe där ingen är typ :)! men nu får ni akta er för jag kör lite smått i trafiken nu. nähä nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen ;* pusstjena :*

öööland :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0