Hej världen.

Hej ! Vad gör ni ?
Själv har jag precis vaknat. Igår va Moa, jag och Johanna i stan och åt mat. Först skulle vi till koh thai, men de stängde vid 8 o vi åkte in vid 7 så de va ju knappt nån mening. Så de fick bli akropolis istället. Moa sov även här inatt :D! Men hon skulle iväg o jobba vid halv 7 idag så hon är inte kvar nu. Men vi ska träffas sen o äta nått . Haha de enda vi gör är att äta haha ;) sista dagen vi kommer ses på två veckor :( !!!
För inatt åker jag ju till Grekland , de kommer komma nått mer inlägg innan vi åker haha :)! Måste även packa de sista o sen måste jag väga väskan så de inte är övervikt... Vilket jag inte hoppas de är hehe (a)... Jaja pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0