Sista inköpet inför resan.

Åker ju ju om 2 veckor imorgon men vi ska inte in till stan mer innan så jag kände att de va tvunget att köpa lite behövliga saker inför resan :)
Köpte 2 schampo och 2 balsam från rusta (y) dessa produkter brukar ju kosta 110kr på typ Åhléns och på rusta kostar dom 59kr tror jag. Och de är samma produkter så de är klart jag köper dom på rusta istället haha ;)
Och sen köpte jag clearasil pads. Använder dom mot finnar och dom är sjukt bra :) köpte även sololja, mascara, två böcker och en klänning från hm ;) den lyser i mörkret ;)... Eller på sidorna gör det de ;) kostade 100kr bara så jag slog till ;) det ser ut som ett linne men de är längre i verkligheten :)
Är dock lite orolig för hur jag ska få igen min väska när vi ska åka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0