Ca 1 månad kvar.

heeeeey :)<3
Kom nyss in , har varit ute o solat , ALLTID när jag är ute i solar så kommer de massa kryp o flyger på mig... Så grymt irriterande !! Fick tillochmed en bild på när ett kryp satt på mig... Men om 1 månad ligger jag inte i Sverige och solar utan då är jag nån helt annanstans... ;) för den 17 juli åker jag till GREKLAND !!! Omfg va jag längtar !! Åh fyfan !! 1 månad kvar, så om exakt en månad ligger jag och steker på kos i Grekland , kan inte fatta de !!
Till nått helt annat ---> ska snart iväg och jobba iallafall, till halv 9 ikväll. Gillar kvällspassen mer, dom är roligare på nått vis, måste klä på mig nått annat än bikini nu , för jag ska åka om en kvart, pusshej (a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0