Dressyrplugg..

Hej ! Sitter i min säng och pluggar lite på dressyrprogrammet som vi ska visa upp på onsdag på ridningen. Nervöst som fan! Men hoppas de går bra, tänkte även ta och äta nått strax. Ikväll vid halv 7 åker jag till Emmaboda för att spinna. De va ju ett tag sen nu. De ska bli skönt faktiskt ;) ehm.. Skoldagen flöt på ganska snabbt. Man gör ju inte så mycket nu på de sista lektionerna nu. För de finns typ knappt nått att göra så ja :) nääää men ska äta nått nu. Pusshej ;*
Ni får en bild på dressyrprogrammet som jag ska lära in mig haha :) på den ena bilden är banan då. Och på den andra står de ju vad man ska göra och vart man ska göra de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0