Första jordgubbarna :D

Hej ! Idag har jag smakat de första jordgubbarna för iår. Faaaan va gott de va. Åh ! Har varit hemma från skolan idag för jag hade såååå jävla ont i halsen när jag vaknade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Hostade som ett as med , ju mer jag hostade desto ondare gjorde de. Hade 38 graders feber med ... Vilade mig hela dagen. Sov lite så jag kände mig bättre sen. Stack och red för jag hade knappt ont i halsen eller nått då. Vi hade dressyruppvisning. De gick bra, jag fuckade inte upp de och jag kon ihåg programmet ! Yey! Fast får veta resultaten nästa vecka :) de va ju inte så jobbigt på ridningen för man skulle bara värma upp lite sen rida de på 5 min så de va ju inte så ansträngande. Tog en Alvedon innan jag åkte och när jag kom hem så duschade och efter jag hade duschat fick jg väärldens frossa. Så jag kröp ner i sängen och har inte stigit upp sen dess hahah ;) fan vilken kvalité jag fick på bilden... Helt otroligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0