Hands in the air like we don't care.

Hej ! Jobbdagen gick utmärkt !
Bara en vecka kvar nu :D sen jävlar tar jag också sommarlov på redigt! Börjar längta myyycket till Grekland! Efter jobbet träffade jag Moa o vi cyklade o köpte thaimat :D ! Sen cyklade vi hem till henne o åt o snackade o så :) efter de så cyklade jag hem.
Ikväll så kom Marie o hennes familj o så käkade vi här o lite så :) åkte hem till dom när dom skulle hem o jag skulle få ett par skor. Sen stannade jag där ett tag o så :) myys ;$$
Nu sitter jag här och imorgon ska jag nog gå en pw på morgonen , duscha , sen ska vi ha kalas för morfar. På kvällen ska jag o Moa ta bussen till kära kosta o träffa Iva o Ebba. Sen ska vi sova där o så :) myyys ;)
Yes , nu ska jag inte tråka ut er mer haha hejdå ;)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool frippa

2013-07-09 @ 00:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0