liiite nytt (:

Idag så har jag varit o ätit på Korrö med familjen + Moa haha ;) mycket gott ;) Efter de så åkte vi direkt till Växjö o in till Grand. Vet inte vad mamma fick för ryck idag haha ;) O där handlades de lite då, mest till Grekland, kände att jag behövde lite nytt o så :) såååå här är de jag köpte (:
Linne från gina för 99 kr.

Underkläder från Gina,49 kr styck.

Ett linne från New yorker 89 kr.

Linne från New yorker 79 kr.

En ... jaa .. haha vet inte vad de heter men typ tunika som jag ska ha till stranden då, 169 kr från New yorker.

Shorts från New yorker för 169 kr ... bra o ha lixom haha ;)
MYCKET suddig bild.. Men bikini, den blommiga är från New yorker 79 kr styck.
Den svarta bikinidelen är från Gina o kostade typ 79 kr. Behövde nämligen en underdel ;)

Foundation från kicks för 165 kr eller nått ;)
Skor från Deichmann för 249 kr ;)

Såååå de va de jag köpte typ ;) behövde lite såna småsaker till Grekland så ja ;) <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0