Min dag.

Hej !
Vaknade vid 6 ungefär, steg upp , åt frulle o cyklade till jobbet.
De är sjukt segt i början av jobbet , för då har man typ inte vaknat redigt än, de dröjer fram till 10 innan hjärnan är med igen haha ;). Jobbade till 5 i 1 idag. Efter de cyklade jag hem, käkade, la mig i sängen o slocknade direkt haha. Mamma kom in o väckte mig o sa att vi skulle äta, så då hade jag nog sovit i 2 timmar ungefär haha ;).
Börjar inte förrens vid 1 imorgon så jag får sovmorgon♥. Ikväll ska jag gå ut på en pw med Moa&Lisa :) Hoppas de inte regnar i alla fall. De ska bli skönt att gå en pw för jag har inte gjort de på några dagar, o de är otroligt skönt att göra de. Sen ska jag väl duscha o sååå :) . yeah, de va min dag tyyp. yes,, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0