Onödig vecka..

Hej solstrålar ! :)<3
Ligger och chillar i min älskade säng haha :) va med Moa innan idag , vi åt mat från thaivagnen ... SÅ satans gott va de !! Vi va ett tag sen skjutsade jag hem Moa ;) eller hos skjutsade mig för jag suger på att skjuta på cykel men ja ;) ikväll händer de inte så mycket utan ska mest ta de lugnt. Den här veckan känns verkligen onödig, dom ställer in massa lektioner och vi gör ingenting nödvändigt på lektionerna. Vill bara att de ska bli fredag. De blir nog fest i hovet på fredag med . För de gamla niorna eller om man säger så :) hoppas de blir bra :) !
Asså imorgon går vi till 11. Onsdag har vi 1 lektion. På torsdag vet jag inte hur länge vi går och på fredag är de skolavslutning då :)! Jaja.. Nu ska jag dra , pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0