Underbart sommarväder.

Hej ! Igår va jag i Kalmar och på Öland , för min syster gifte sig i Kalmar och vi åt middag på Öland. De va hur bra som helst ! Sjukt fint väder och allt va lyckat ! Kom hem runt 12- halv 1 tiden. Somnade direkt och vaknade vid kvart över 1 idag haha :) så jävla skönt :) gick ut och solade lite, sen smsade Moa mig och frågade om jag kunde cykla en runda så då gjorde vi de. Cyklade hem och duschade och åt. Nu sitter jag här på altanen och äter glass. Busan ligger helt död på bordet för de är så varmt idag haha :) underbart väder verkligen ! Ikväll ska jag och Moa åka upp till Johanna för att äta pizza och ha de trevligt :) ska sova där också :) yes, de va allt , pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0