Köra, pw, plugg (a)

Heeeeyy! När jag kom hem från skolan så åt jag lite och väntade tills pappa kom hem me bilen från jobbet, sen körde mamma och jag upp till kosta för att handla en present, tog en fika där och åkte sen hem. Sen ville jag övningsköra så de gjorde pappa och jag och vet ni ?? JAG HAR KÖRT ÖVER STORGATAN FÖR FÖRSTA GÅNGEN ;)!!! Körde förbi mitt hus, körde min lillebror till sporthallen, drivade som fäään ;) sen fick pappa ett meddelande om att mina skor hade kommit till Konsum så vi körde och hämtade dem. När jag kom hem tog jag och mamma en låååång powerwalk! De va skönt! Kom hem och duschade och kollade på mina skor sen hihihi ;D många outfits har jag som passar till dom ;D åååh längtar till sommaren då jag kan använda höga shorts och sen dom och en snygg tröja ;) mmmmhmm!
Nu ska jag då plugga lite engelska som vi har tills imorgon, och läsa lite medicin som vi har till på måndag för jag känner att de kan behövas när de är mycket och jag inte kan nått (a) aja pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0