Kvällsrutiner.

Ville bara berätta lite om mina kvällsrutiner inom ansikte och så :$
Bilden nedanför är tagen i den ordning som jag brukar ta de i. Börjar med min sminkborttagning från Åhléns ! Den är braaaa asså ! Man tar pyttelite i handen och sen kan man blöta ansiktet lite och sen gnugga in de i ansiktet och runt ögonen där matvaran och de sitter, och vips så är sminket borta så enkelt! Sen tar jag en "ansiktstvätt " som är från nivea, den funkar väl , den är ju inget WOW men huden blir bra tycker jag. Sen tar jag en återfuktningskräm från aloe Vera, mycket bra! Huden återfuktas verkligen och den luktar sååå gott! Efter de så torkar jag ordentligt runt ögonen och sen tar jag och smörjer på min xlash, asså vilken skillnad de har blivit med de. Ögonfransarna har blivit mörkare och mycket längre! Rekommenderas av miiig ;) thihi pusshej så länge ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0