Tja fina blåmärke !

Hej :) ! Har nyss pluggat lite vård och lite engelska glosor (a) trött som en Svin är jag så de ska bli helt underbart att få sova !! Asså oturskväll hallå !! Slog först i min tå i kylskåpet så jag halvt dog, sen när jag skulle gå till bilen efter ridningen så halkar jag på en äcklig isfläck och slår i min röv och hand som faaaan ! Kommer få ett fint blåmärke på röven , raaawr !! Haha ;) och trodde min hand va av för de gjorde så ont men sen släppte de hahahah ;) usch fyfan , inget att rekommendera direkt ! Nä nu ska jag sova och invänta torsdag imorgon , puuuusshej ;*
Ni får en bild på när jag pluggade innan haha Busan kommer alltid och underhåller mig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0