Bra de där ja !

Hej ! Sitter ute på altanen nu och dricker lite apelsinjuice ;) skolan va dryg som vanligt och aa :) nu är jag hemma iallafall och det är ju fredag ;) ikväll vid 7 ska jag och kolla på fotboll i skruv, storebror spelar :) sen ska jag hem och kolla på hockey ;D imorgon ska jag och familjen till stan och hämta ut passen och sen ska jg sova över med simon på kvällen , ska försöka klämma in lite plugg och packning nu i helgen med haha :) har 2 prov nästa vecka, ett på måndag och ett på tisdag .. Och på onsdag åker ju Moa och jag till Stockholm :D feeett!! Jaja , haha kolla på bilden förresten , Busan har legat där.. De är ju väldigt bra att ha svarta stolsdynor eller vad de heter (a) ! Hahaha så fint ;) pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0