New in från Stockholm :)


Mysdress som jag velat ha hur länge som helst :D! 300 kr från nått mystiskt ställe som hette Ohio. Rooosa är den med (a)

Ett halsband från ur&penn för 149 kr och en hårdonut för 69 kr från cubus.

Baaarbielinne haha ;) va bara tvungen att köpa det, 99 kr från en butik på Drottninggatan, kommer inte ihåg vad den hette men den va bra ;D!

Stickad tröja från Gina tricot, 199 kr.

En långklänning som jag har velat ha väldigt länge :D 99 kr från vero moda.


Så kan man ju ha de tillsammans och så haha.. aa ;)
Det va typ allt, väldigt nöjd, men skulle vilja ha ett par shorts, ett par skor och ett bälte men de hittar jag i Växjö, hade så jävla ont i fötterna så jag orkade inte gå och leta efter de haha, bilder från resan kommer strax in på bloggen. pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0