Skola, sola, spinning ;)

Hej !! Hade bara två lektioner idag ( som vi alltid har på måndagar) första va då medicin men vi hade prov då så vi hade ingen vanlig lektion , hade prov om cancer och sånt.. Hoppas de gick bra iallafall :) sen hade vi matte och vi ska ha prov imorgon i matte .. De kommer ju gå mindre bra. Haha fattar inte ett skvatt av vad jag gör hahaha (a)!
När jag kom hem från skolan så åt jag lite snabbt och sen gick jah ut och la mig i solen men sen kom det typ 30000 moln så jag sket i de och gick in.. Nu sitter jag här i sängen och drygar sate. Ska iväg på spinning ikväll iallafall , fast ska på det sena passet så åker inte förrens 7. Ska plåga mig med att läsa lite engelska sen .. Aja pusshej ;* ni får en sneeee bild :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0