Underbart med en irriterande blåsa på tungan.

Ja rubriken säger mycket haha :) det har uppkommit en blåsa på tungan som gör ont och som är sjukt irriterande! Hoppas den försvinner snart haha ;)
Va ute och övningskörde med pappa innan, de gick bra. Inga fails idag :D ! Vi övade på att parkera på en tom parkering ... Hahahahah de gick ju inte så lyckat , jag bara ; Kolla va fin parkering jag gjorde nu !! Och pappa bara ; ah , du står mitt emellan 2 parkeringar Malin... Haha fan va dåligt de gick asså ! Kan jag inte ens parkera på en tom parkering , hur ska jag då kunna parkera med på en full parkering typ ;o!? Åh ... Aja man lär väl sig hoppas jag. Imorgon ska jag då på min brors konfirmation , så måste typ sova nu. Ska upp vid halv 10 och duscha och fixa mig och så :)! Yyyes! Åååååh dampet jag fick på min mobil innan asså .. Den vill aldrig göra som jag vill längre, den har börjat leva sitt eget liv och bara krabbar med mig ! Så de där videorna som jag lovade er får jag se när dom kommer upp.. Kanske när min mobil och jag har blivit vänner igen haha ;) Eftersom jag har bildbrist så får ni en gammal bild, puuusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0