Dagen har varit lyckad.

Hej !
Kom hem från stan för typ 1 timme sen. Stannade kvar och fixade naglarna på en nyöppnad salong som heter Hollywood Nails tror jag. Det var väldigt bra där och jag är väldigt nöjd med resultatet. De har ett erbjudande typ november ut för alla under 18 år. Det kostar 250 kr att göra vanliga gelenaglar med fransk manikyr. Och salongen ligger rätt över stationen , så passa på ;)
Hittade även en vinterjacka , som jag har letat och nästan gett upp..


Dåliga bilder :)
Jackan som jag faktiskt köpte på H&M för 700kr , nöjd och har haft lite panik över vinterjacka o så. Den jag skulle köpa på zalando va ju slut i min storlek så ja :)
Trosor från H&M. Kommer ej ihåg vad de kostade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0