Härligt pass :)

Hej !
Skoldagen va som vanligt o efter skolan så åkte jag hem då o pluggade lite samhäll som vi ska ha prov på imorgon ,privatekonomi..
Sen gick jag o tränade aerobics , asså de va de jobbigaste passet på länge !!
Massa olika övningar så lär väl inte kunna gå imorgon .. Men de är så de ska va :D skönt som fan iallafall ! Gick hem o duschade o pluggade lite till o nu ligger jag i sängen helt död haha ;)
Ska bli grymt skönt att sova :) imorgon kommer Moa och Johanna till mig o vi ska käka pizza o umgås :) Moa sover hos mig för vi ska till stan me mamma på lördag o shoppa de sista julklapparna, sen får vi se vad som händer :) aja , pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0