Jag lever för dagen som en slända.

Hej♥
Har nyss myst ner mig under täcket, lite småsur... För min störda lillebror har tagit min vaniljcola som jag ställde i kylen o har varit sugen på den hela dagen.. åh !
Har som sagt tänt lite ljus och myst ner mig i sängen o lyssnar på musik. Skitväder är det ute med.. tänkte gå en pw men de går ej när de pissregnar.. Kan ej träna hemma här heller, med typ styrkeövningar för jag har träningsvärk i hela kroppen haha ;) Tränade lite igår :)
Imorgon ska jag förhoppningsvis fixa mina naglar. Det är en nyöppnad salong nere i stan , så de är ett erbjudande så det kostar bara 250kr tror jag, så det blir fransk manikyr , gelenaglar ;)
Vet inte vad jag ska skriva mer så det får räcka ;) pusshej :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0