Lite nytt.

Hej !
Ligger just nu i min säng , helt död. Haha dagen har varit lååång så jag förtjänar en vilostund ;) började dagen med IVÄ, där vi va ungefär en timme sen va de slut. Så Moa o jag stack ner på stan. Jag fyndade en "blus" eller vad man ska säga på Gina för 199kr, tänkte ha den på julafton :) sen hittade jag en julklapp till pappa som jag inte har kort på men ja :) efter de så gick vi tillbaka till skolan o hade psykiatri o sen hade vi metodövningar hela eftermiddagen. Vi hade kapillärprovtagning, alltså stick i fingret , så vi kollade HB o så :)
Ikväll blir de spinning igen efter ett långt uppehåll :) får se hur de går eller om man ligger som en pöl på marken i slutet haha :) fick även ett par träningskor av mamma för hon kunde ej ha dom. Sååå ja de va väl typ allt , hörs sen puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0