Ny header på gång.

Hej ♥
Håller äntligen på att fixa en ny header , i helgen kommer den nog bytas , kan inget lova men tror de :) !
Den här är OTROLIGT gammal och den måste förnyas haha. Så bara lugna, de kommer snart en ny och fräsch header.
Har nyss duschat , va o testade på aerobics för första gången innan , de va sjukt roligt men sjukt jobbigt. Körde de i ungefär en timme så man va ganska trött efter haha. De hade typ inövade steg på step up brädan så jag hängde inte redigt med i början men efter några gånger så hängde jag med ganska bra tycker jag haha ;) Något som jag absolut vill testa igen , men de är bara tre gånger kvar typ sen är de uppehåll. Tänkte köpa ett sånt kort istället för att ha med sig pengar varje gång. Ska köpa ett kort för tabatan o ett för aerobics då. Så ska försöka köra spinning på måndagar, tabata på tisdag, ridning på onsdag o aerobics på torsdag. Får se om jag hinner med haha ;). Min spinningkompis har opererat foten så jag har ett litet uppehåll för de är onödigt att mamma o dom ska köra mig till Emmaboda, köra hem o sen hämta mig igen. Men snart kör vi igång igen hoppas jag.
Moa och jag ska även börja med att sluta äta/dricka sötsaker fram till jul i alla fall o se hur de går. Yes, fredag imorgon vilket är väldigt gött! Har en håltimme på ungefär 3 timmar så tjejerna o jag ska gå och äta ute då. Myspys ;) I helgen får jag se vad som händer. Ja de va typ allt, pusshej <3!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0