Inköp från Gekås.

Hej♥
Kom nyss hem från Ullared, skönt o ligga i sin egna säng haha :) Det har varit väldigt roligt o mysigt. Mycket shopping blev det o de va sjukt mkt folk men de funkade ;) Orkar inte skriva vad allt kostade för de kommer jag ej ihåg o har klippt bort prislapparna men i alla fall, sakerna jag köpte :

Två tröjor med kort ärm o rosetter på ryggen/ i nacken.
En mörkblå kofta o en hoodtröja.
 
Två supermysiga koftor.
En döskalle-sjal ( är lite efter med att köpa en men jaja), ridvantar o 2 par söta trosor.
Ett paket lösögonfransar, eyeliner, ansiktsmasker, coverstick, puder, ögonskuggspensel, sminkborttagning, en penna som man målar med när man gör fransk manikyr.
2 luktljus, en mascara, roll on, balsam, hårspray, en myyycket söt kopp som jag ska ha min tandborste i.
Vattenflaska, nagellack till fransk manikyr, mobilladdare, hörlurar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0