Slapp dag.

Hej !
Har nyss städat mitt rum o flyttat upp de sista från mitt gamla rum. Fyfan.. Jag tror jag har fått städmani !! Jag klarar inte av att de är pyttelite dammigt för då måste jag städa annars kan jag inte sluta tänka på de .... Innan brydde jag mig inte så mycket men nu när ja har flyttat upp så städar jag 2-3 gånger i veckan , alltså dammsuger o dammar hela rummet -.-
Jaja, Jossan o Moa åkte nyss hem;) vi hade det väldigt trevligt igår , vi snackade , kollade tv , spelade , käkade pizza osv :)
Imorse gjorde vi världens frulle o Moas syster kom även o käkade frulle med oss, mycket trevligt :D idag blir de ridning , men innan de ska jag bara slappa tror jag :) träna lite rumpa med kanske , vem vet ;)
Haha pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0