Söndag.♥

Hej♥
Ligger just nu i sängen o lyssnar på underbart bra musik hihi :)
Har nyss packat till spinningen imorgon , har gjort de redan för att jag kommer hem vid halv 6 imorgon o ska åka vid 6 så de blir ju lite stressigt annars haha :). Får slänga i mig nån macka eller nått innan jag åker. På torsdag ska jag testa tabata :D de ska bli sjukt roligt! Tabata är en träningsform som är effektiv för att bli starkare, bränna fett och förbättra din kondition. Utvärderar sen hur det va ;)
Jag är även lite efter av mig och har börjat titta på sons of anarchy hehe.. Är på säsong 2 och är helt kär i de haha♥. Imorgon har jag och Moa en låååång sovmorgon för vi har eget arbete på IVÄ:t så de blir sjukt skönt :)!
Hittade en sjukt rolig bild innan btw ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0